»Takratni direktor Opere Borut Smrekar mi je skupaj z maestrom Voltolinijem zaupal vlogo Violette, ki sem se je lotila z velikim spoštovanjem.«
»Imela sem srečo, da me je glasbeno vodil Loris Voltolini, režiral pa Lutz Hochstraate in da je bila moja Violetta oblikovana z globokim razumevanjem značaja vloge.«
»Vsake predstave se lotevam z najglobljim spoštovanjem in hvaležna sem, da jo lahko danes ponovno interpretiram ob najožji podpori celotnega ansambla, orkestra, zbora, kolegov solistov in dirigenta.«
»Violetta je arhetip ženske, ki ji meje svobode postavlja le ljubezen.«
»Gledališče je prostor živega skupinskega umetniškega navdiha«
»Gledališka umetnost je nekaj živega in neulovljivega. Ne moreš vedeti, ali bo v naslednji sezoni še določeno gledališče v središču pozornosti ali ga bo zamenjalo katero drugo.«
»Gledališče je kot prostor živega in nepredvidljivega skupinskega umetniškega navdiha in nujne soustvarjalnosti povezano z množico nepredvidljivosti in neznank.«
»Ni nujno, da bo neki odličen in vrhunski tuj režiser uspešen tudi v slovenskem prostoru. Če ne pozna slovenskega jezika ter kulturnega in družbenega ambienta, bo izredno težko postavil dobro in v našem okolju odmevno predstavo.«
»Ne vem, kako nam lahko očitajo dvomesečno zamudo s sprejetjem strategije SF-ja, če ministrstvo s podlago, tudi za strategijo, zamuja, če minister ni uspel napisati več kot uvoda.«
»Po tolmačenjih službe vlade za zakonodajo so ministri, ki opravljajo tekoče posle, dolžni samo zagotoviti kontinuirano delo in funkcioniranje neke ustanove ali ministrstva, tukaj pa gre za poseg v kadrovske zadeve.«
»Poudariti moram, da z mojo razrešitvijo poteče mandat tudi obema umetniškima vodjema – Mateju Bekavcu in Borutu Smrekarju – in da bo nekaj časa potrebnega, da se bo delovanje SF-ja stabiliziralo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju